Powered by Smartsupp

    Použití neoriginálních tonerů vede k častým poruchám

    27.01.2006
    Vyplývá to z interních statistik, které vytvořil servis společnosti Epson z údajů zaslaných laserových tiskáren. Jak společnost Epson v tomto případě postupuje? Informuje zákazníka, že před zjištěním závady je nejprve zařízení nutno důkladně vyčistit od zbytků toneru. Ve většině případů již po vyčištění vyjde najevo, že tiskárna není vadná a opět dosahuje bezvadných tiskových výsledků. Čištění je velmi nákladné a časově náročné, protože tiskárnu je nutné úplně rozebrat. Zákazník si proto může vybrat, zda chce převzít náklady za čištění nebo zda má servis tiskárnu poslat zpět ve stavu, v jakém byla dodána, nebo zda ji má ekologicky likvidovat. Právě firemní zákazníci jsou na své tiskárny odkázáni a nemohou si dovolit žádné prostoje - a přesně z tohoto důvodu společnost Epson doporučuje používat výhradně originální tonery Epson. Originální spotřební materiály Epson zajišťují stále stejně vysokou kvalitu tisku a dlouhou životnost tiskárny. Originální spotřební materiály společnosti Epson nabízejí vysokou užitnou hodnotu, kterou zákazníci společnosti Epson právem očekávají.“ Obdobné zkušenosti jsou i u inkoustových tiskáren.
    „Čísla mluví jasnou řečí: V závislosti na modelu tiskárny se zjišťuje, že až 90 procent laserových tiskáren zaslaných do servisu společnosti Epson neobsahují žádnou závadu. Chybnou funkci způsobilo silné znečištění v důsledku použití cizího toneru resp. opětovně naplněné tonerové kazety.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.