Porovnat

Srovnání produktů

    Porovnat
    Představujeme úžasnou škálu 175 nových barev FHI inspirovanou kontrasty našeho každodenního života.

    Související produkty

     
    227 347 Kč 

    bez DPH

    275 090 Kč 

    s DPH

    7 knih ve formě šanonu obsahuje všechny FHI barvy s výjimatelnými bavlněnými vzorky o velikosti 5 cm x 5 cm.

     

    SHOW ROOM

    19 826 Kč 

    bez DPH

    23 990 Kč 

    s DPH

    Vzorník FHI barev s textilními vzorky ve formě knihy. Obsahuje 2 625 barev FHI + 175 nových barev v rozšiřujícím balíčku Duality Pack.

     

    SHOW ROOM

    34 868 Kč 

    bez DPH

    42 190 Kč 

    s DPH

    Vzorník FHI barev s textilními vzorky ve formě šanonu. Obsahuje 2 625 barev FHI + 175 nových barev v rozšiřujícím balíčku Duality Pack.

     
    82 306 Kč 

    bez DPH

    99 590 Kč 

    s DPH

    Kniha ve formě šanonu s výjimatelnými bavlněnými vzorky o velikosti 2,5 cm x 2,5 cm.

     

    SHOW ROOM

    6 760 Kč 

    bez DPH

    8 180 Kč 

    s DPH

    Vějířový vzorník pro komunikaci barev v textilním a módním průmyslu nebo oblasti interiéru. Obsahuje 2 625 barev FHI + 175 nových barev v rozšiřujícím balíčku Duality Pack.

     
    19 496 Kč 

    bez DPH

    23 590 Kč 

    s DPH

    Vzorník FHI barev se šesti perforovanými papírovými vzorky. Stránka obsahuje 7 barev.

     
    24 950 Kč 

    bez DPH

    30 190 Kč 

    s DPH

    Bundle vějířového vzorníku a knihy s perforovanými papírovými vzorky FHI barev.

    175 nových barev v knihovně FASHION HOME + INTERIORS

    14.02.2025

    Do knihovny FASHION HOME + INTERIORS přibylo 175 nových barev v přiloženém vzorníku Duality Pack.

    Vzorník Duality Pack obsahuje dvě barevné palety - pastelová New Age a monochromatická Shadow. Koncept duality se zaměřuje na spojení světla a tmy a ukazuje nám krásu, která vzniká, když se pastelové odstíny „New Age“ setkají s monochromatickými tóny palety „Shadows“.

    Postavení světel a stínů vedle sebe odráží různé způsoby, jak umělci přistupují ke své tvorbě, a vnášejí do ní rovnováhu. Toto téma rezonuje prostřednictvím umění, módy a životního stylu a odráží složitý tanec kontrastů v našem každodenním životě.

    Paleta Shadow

    77 nových Pantone FHI barev

    Paleta Shadow představuje široké spektrum odstínů od nejhlubší černé po nejčistší bílou a různé odstíny a tóny šedé spojující propast mezi protiklady. Tyto jemné variace vdechují pocit hloubky a zvou ke hravému průzkumu, uvolnění a vlně kreativity, která přetváří naše vnímání těchto klasických odstínů.

    Vzhledem k našemu rostoucímu zájmu o jednoduchost a zaměření na to, co je skutečně důležité a smysluplné, stále více lidí touží po klasických monochromatických barvách, které jsou navrženy tak, aby vydržely. Studium černé, bílé a šedé samostatně odhaluje bohatství této palety dokonalých barev, které jsou trvanlivé a nadčasově elegantní. Tyto odstíny, nesoucí v sobě dlouhou životnost a integritu, jsou odstíny, do kterých můžeme investovat. Jsou praktické a zároveň stylové, a jejich krása je výjimečná a navždy aktuální.

     

    Paleta New Age

    98 nových Pantone FHI barev

    Pastelové tóny New Age překračují tradiční očekávání. Od zářivých odstínů slunce - žluté a oranžové, osvěžující zelenou máty a nebesky modrou po jemné růžové nádechy, vybledlou levandulovou a fialovou je paleta New Age jako příval čerstvého vzduchu.

    Digitální svět hraje stále významnější roli v používaných barevných kombinacích spotřebitelů. To je způsobeno nejen rychlým pokrokem digitálních technologií, ale také neomezenou fantazií nových tvůrců. Rozmanitost kreativity, která se zde objevuje, přináší nové formy designu a bohatství barev, které nemají obdoby. Ne vše, co v tomto prostoru vzniká, je odvážné a expresivní. Existuje také touha po klidných, meditativních tónech, pastelových barvách, které spíše uklidňují než dráždí smysly, barvách, které jsou vzdušné a uklidňující, vyzývající k pocitu jemnosti a úcty, barvách, které jsou sladké a hravé s povznášející atmosférou.

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.