Zobrazit online? Klikněte zde
 
 
 
 

P. Lozan, V. Kulka: PDF/X-1a PDF/X-4

Cílem knihy je definovat a sdílet snadno použitelná pravidla nejlepší současné praxe pro přípravu a předávání tiskových dat PDF/X, která by tiskové ripy dokázaly korektně zpracovat a následný tisk tak mohl bez problémů splnit náročná očekávání zadavatelů. Kniha přiměřeně pokrývá všechny důležité prvky tvorby tiskových dat.

 
 
 
 
 

Typografický manuál

Typografický manuál je rozdělen do třech částí, přičemž první část seznamuje se základní typografickou terminologií, především o písmu, jeho konstrukci, třídění a měrných soustavách. Druhá část, sazba, uvádí uživatele do pravidel úpravy textu, seznamuje s hladkou a smíšenou sazbou. Učí pracovat s mezislovními mezerami, upravovat odstavce, dělit slova, sázet znaménka, čísla a zkratky. Třetí část, návrh, obsahuje základní orientaci v technologii sazby.

 
 
 

Logo & Corporate Identity

Tato publikace je přínosná pro každého, koho zajímá budování značky, tvorba loga a jeho redesign, obsah grafického manuálu, korporátní barevnost a typografie, maskot, fáze přípravy projektu Corporate Designu nebo jak zavádět vizuální styl do praxe.

Cílem této publikace je ukázat Corporate Identity jako nástroj k vybudování a změně image subjektu – značky v širším slova smyslu.

 
 
 
 
 

PANTONE Color Messages & Meanings

Kniha PANTONE Color Messages and Meanings zahrnuje všechny nové materiály, které pomohou efektivně vybrat správnou barvu pro vaši zakázku. Je založena na výzkumu a obsahuje stovky barevných kombinací a ilustrací. Knihu využijí designéři, kreativci, pracovníci v obalovém průmyslu či grafici.

Tato publikace je v anglickém jazyce.