Powered by Smartsupp

Produkt je vyřazen!

Produkt již není v naší nabídce.

Kontaktujte prosím, manažera produktu:

Michael Hruška

hruska@quentin.cz

Adobe Acrobat Standard Win ML (vč. CZ)

Adobe Acrobat Standard Win ML (vč. CZ)
Ať již potřebujete vytvářet, upravovat nebo podepisovat dokumenty PDF, můžete to provádět jednodušeji v aplikaci Acrobat® XI Standard – řešení, díky němuž soubory PDF pracují více – i za vás. CO JE NOVÉHO V ACROBATU XI STANDARD? NOVĚ: Editace a úprava ...
 

varianty

Koncová cena bez DPH
4 527 Kč
Výrobce
Adobe
DPH
21%
Kód
AD65234097BA01A12
Part No.

Adobe Acrobat Standard Win ML (vč. CZ) - komponenty

Název Kód Popis Počet
 

    Popis produktu

    Ať již potřebujete vytvářet, upravovat nebo podepisovat dokumenty PDF, můžete to provádět jednodušeji v aplikaci Acrobat® XI Standard – řešení, díky němuž soubory PDF pracují více – i za vás.

    CO JE NOVÉHO V ACROBATU XI STANDARD?

    NOVĚ: Editace a úprava textu v dokumentu PDF - pomocí nového rozhraní point-and-click (ukázat a kliknout) můžete v dokumentu PDF opravit překlepy, změnit písmo nebo přidat odstavce stejně snadno jako v jiných aplikacích.
    NOVĚ: Sloučení několika souborů do jediného souboru PDF - zajistíte, aby v nich nic nechybělo. Spojte dokumenty, tabulky, e-maily a podobně do uspořádaného souboru PDF.
    NOVĚ: Úprava obrázků v dokumentu PDF - obrázky v dokumentu PDF lze přemístit, upravit nebo změnit jejich velikost, aniž by bylo třeba sledovat původní soubor nebo obrázek.
    NOVĚ: Použití hesel a oprávnění pro soubory PDF - získejte odbornou ochranu, aniž byste byli odborníci. Zaveďte do libovolného souboru PDF ochranu proti kopírování a úpravám - i přímo v aplikacích sady Microsoft Office v systému Windows®.
    NOVĚ: Možnost podepsání dokumentů jinými uživateli - urychlete probíhající procesy. Zašlete dokumenty PDF jiným uživatelům k podpisu a schválení a sledujte je online pomocí služby Adobe EchoSign®.
    NOVĚ: Uložení a zobrazení souborů ve službě Acrobat.com - bezplatně uložte své soubory v cloudu pomocí služby Acrobat.com a následně k nim přistupujte z aplikace Acrobat či Reader na počítači nebo mobilním zařízení.

    SAMOSTATNÉ APLIKACE ("SINGLE APPS"). Nyní mají zákazníci 2 volby, buď si zakoupit Cloud (předplatné) na 1 rok na celé portfolio "CC" aplikací (Creative Cloud for Teams) nebo jen samostatné aplikace za výhodnější cenu. Při nákupu dvou a více samostatných aplikací již doporučujeme zvážit nákup celé kolekce programů "CC".

    Pro objednání Adobe Acrobatu v předplatném (koncový uživatel) je třeba udělat první krok, kterým je registrace do licenčního programu VIP (Value Incentive Plan). Pro pozvání do VIP programu kontaktujte produktového manažera tohoto produktu (viz níže). Teprve po tomto kroku bude umožněno objednávat licence (subscription).

    Adobe Creative Cloud ("CC") / Acrobat je dostupný buď v anglické verzi nebo multijazykové, která obsahuje mimo další jazyky (vč. Middle East s podporou arabštiny či hebrejštiny) i české verze.

    Adobe Acrobat se zakupuje vždy na maximálně 12 (při novém VIP kontraktu i minimálně 12) kalendářních měsíců s tím, že pokud již je zákazník členem VIP programu, vlastní tedy nějakou licenci Cloudu z předchozího období, může si zakoupit jakýkoliv počet dalších Cloud licencí, avšak vždy jen do konce výročí původní licence, aby bylo navázáno kontinuálně na stávající kontrakt.

    Příklad: Zákazník vlastní již 3 měsíce licenci Adobe Creative Cloud for Teams / Acrobat. Nyní má zájem o další licenci. Zakoupí tedy další novou licenci Cloudu, a to na 9 měsíců. Obě licence tedy expirují ve stejný měsíc. A obě je také možné obnovit zároveň ve stejnou chvíli na další období jednoho roku. Pro položku na 9 měsíců je určena tedy ceníková položka (naleznete v sekci dokoupení licencí).

    Poslat dotaz

    Dotaz k tomuto produktu

    Váš e-mail
    Dotaz
    Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA

    Dokumenty

    Infor.-URL1
    ccft.html

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.